A Ty jak zarządzasz swoją firmą? Tradycyjnie, czy nowocześnie?

Dodane: 10-08-2016 14:43
A Ty jak zarządzasz swoją firmą? Tradycyjnie, czy nowocześnie? warszawa biuro wirtualne cena

Co zapewnia wirtualne biuro?

Wirtualne biura poza wynajmem adresu zapewniają również:

indywidualne numery telefoniczne
odbiór telefonów i faksów
odbiór i przesyłanie korespondencji
odbiór i obsługę skrzynki mailowej
obsługę prawną i księgową
przechowywanie dokumentów
rejestrację podmiotów gospodarczych w KRS, US, ZUS, GUS
wsparcie księgowe, prawne, informatyczne
założenie rachunku firmowego
skrytkę pocztową
wynajem sal na spotkania biznesowe
dobór optymalnej lokalizacji na nową fabrykę, oddział, sklep lub biuro
tworzenie biznesplanów
wsparcie doradcze w różnych dziedzinach
wyrabianie pieczątek, wizytówek i innych elementów systemu identyfikacji wizualnej
wynajem biurek dla freelancerów lub na coworking1
Wirtualne biuro to rozwiązanie dla ludzi pragnących rozpocząć działalność przy minimalnych kosztach lub obniżyć koszty istniejącej2.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro


Wirtualne biuro a rozpoczęcie działalności gospodarczej

Wirtualne biura są coraz częściej wybierane przez klientów biznesowych. Dzięki nim możemy pozbyć się uporczywych problemów związanych z obsługą rachunkową czy administracyjną naszej firmy. To z kolei sprawia, że nie trzeba zatrudniać kolejnych specjalistów w naszej wyspecjalizowanej firmie. Pozbywszy się kosztów związanych z zatrudnieniem nowych pracowników, możemy skoncentrować się na własnym rozwoju. Dlatego też wirtualne biura są nieraz o wiele bardziej ekonomicznym rozwiązaniem niż wynajem powierzchni biurowej i prowadzenie tradycyjnych usług biurowych w firmie. Nic więc dziwnego, że są one chętnie wybierane zwłaszcza przez osoby dopiero zakładające działalność gospodarczą, które nie dysponują zbyt dużymi nakładami finansowymi.


O administracji z Wikipedii

Wszystkie państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne wytwarzające materiały archiwalne mają obowiązek posiadania i stosowania instrukcji kancelaryjnej. Opracowywać ją mogą naczelne i centralne organy dla wszystkich jednostek organizacyjnych określonego działu administracji publicznej lub tylko same zainteresowane w ich wdrożeniu jednostki organizacyjne. Instrukcja kancelaryjna jest określona rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. ? dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy. Dla innych podmiotów ? nie objętych rozporządzeniem ? instrukcje kancelaryjne, po wcześniejszym uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym, na mocy ustawy archiwalnej podlegają zatwierdzeniu przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych za pośrednictwem dyrektora właściwego archiwum państwowego. Uzgadnianie i zatwierdzanie ich ma na celu czuwanie, by powstające akta narastały w sposób właściwy, zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwalnymi. Jednostki niepaństwowe nie mają obowiązku posiadania instrukcji kancelaryjnej, ale gdy chcą taką stworzyć, to mogą konsultować się z archiwami państwowymi lub ze Stowarzyszeniem Archiwistów Polskich.

Instrukcję kancelaryjną tworzy się ? w przypadku podmiotów nie objętych rozporządzeniem ? przede wszystkim na podstawie regulaminu organizacyjnego danej jednostki. Instrukcję kancelaryjną zatwierdza do użytku kierownik jednostki; w przypadku jednostek państwowych i samorządowych po uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna