Programy do wykorzystania w firmach. Co musisz o nich wiedzieć?

klienta. Dzisiaj o pisaniu aplikacji i tworzeniu aplikacji.Tworzenie dedykowanych aplikacjiTworzenie dedykowane oprogramowania to poważny temat dla każdej firmy zajmującej się tworzeniem takich rzeczy. Każdy klient bowiem będzie

Dodane: 25-09-2016 06:04
Programy do wykorzystania w firmach. Co musisz o nich wiedzieć? Prawie każda firma musi korzystać z programów, np. specjalnej aplikacji mobilnej. Firmy zajmujących się tworzeniem takich aplikacji, np. , mogą zrealizować specyficzne wymagania ich klienta. Dzisiaj o pisaniu aplikacji i tworzeniu aplikacji.

Tworzenie dedykowanych aplikacji

Tworzenie dedykowane oprogramowania to poważny temat dla każdej firmy zajmującej się tworzeniem takich rzeczy. Każdy klient bowiem będzie miał inne wymagania co do tworzonej aplikacji, a co za tym idzie każdy projekt może pochłonąć różną ilość czasu.

Projektowanie aplikacji dedykowanej wymaga od programistów przejścia całego procesu od poznania wytycznych, przez wstępne funkcjonalności, przez ich wdrażanie i testy. Nic dziwnego, że takie programy kosztują bardzo dużo, po prostu ilość pracy potrzebna do stworzenia takiego oprogramowania musi swoje kosztować.


Aplikacje ? sposób na biznes?

Aplikacje internetowe to obecnie jedne z podstawowych dróg, umożliwiających zdobywanie nowych klientów niemalże w każdej branży. Nic więc dziwnego, że niejedno przedsiębiorstwo działające w branży informatycznej postanawia skoncentrować się przede wszystkim na tworzeniu aplikacji na specjalne zlecenia.

Takie usługi są bardzo popularne w chwili obecnej, a w kolejnych latach na pewno wysoko wykwalifikowani informatycy specjalizujący się w tworzeniu firmowego oprogramowania będą nadal poszukiwani. Oprogramowanie dla firm takie, jak aplikacje internetowe wykorzystywane nie tylko za pomocą komputerów, ale i na przykład telefonów komórkowych stało się bowiem jedną z najważniejszych form dotarcia do potencjalnego klienta.


Krótko o programach CRM w Wikipedii

System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:

marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarządu.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:

interaktywny,
operacyjny,
analityczny.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM